نقاشی ساختمان در هفت تیر با رنگ روغنی، درجه یک ترین رنگ روغنی : 09194689931

نقاشی ساختمان در هفت تیر

نقاشی ساختمان در هفت تیر با رنگ روغنی

نقاشی ساختمان در هفت تیر با رنگ روغنی

در این بخش از رنگ آمیزی ساختمان چنار در مورد نقاشی ساختمان در هفت تیر با رنگ اکرولیک صحبت خواهیم کرد. پس تا انتها همراه ما باشید.

در ابتدا باید بدانید که رنگ روغنی بیشتر مناسب که فضاهایی از منزل شماست تا بتوانید بیشترین استفاده را از نقاشی ساختمان در هفت تیر خود داشته باشید. بهترین مکان هایی که میتوان در آنها از رنگ روغنی استفاده کرد آشپزخانه است که بهتر است سقف و دیوار ها همگی با رنگ روغن رنگ آمیزی شود. این کار باعث میشود تا در صورتی که بعد از مدتی متوجه آلودگی در محیط آشپزخانه شدید آنرا به راحتی با یک دستمال نمدار پاک نمایید.

 بهترین انتخاب این است که درب و پنجره ها همگی با رنگ روغنی رنگ آمیزی شوند این کار باعث میشود تا از آسیب رسیدن به درب و پنجره ای که در معرض آب و هوا هستند جلوگیری شود. برای اتاق ها به دلیل آنکه بخار چرب در آنها جریان ندارد لزومی به رنگ روغن برای درب و پنجره نیست و تنها به رنگ روغن زدن به دیوارها میتوان بسنده کرد.

 سقف اتاق خوابها را معمولا از رنگ پلاستیک استفاده میکنند تا زیبایی بیشتری داشته باشد. توجه داشته باشید که اگر سقف اتاق خواب نیز با رنگ روغنی رنگ آمیزی شود نور منعکس شده از لامپ ها به صورت آزار دهنده ایی منعکس شده و باعث دلزدگی شما خواهد شد.

 در صورتی که طبق گفته های بالا مایل به نقاشی ساختمان در هفت تیر خود به وسیله رنگ روغنی هستیدباید مراحل زیر را انجام دهید. ابتدا باید زیر سطحی که قصد رنگ آمیزی آن را دارید با بتونه زدن و یا انجام ماستیک آماده نمایید. کارایی ماستیک برای صافی و یکنواختی سطح دیوار می باشد.

شاید همینک سوالی که برای شما پیش آید این باشد که ماستیک چیست؟

ماستیک یکی از انواع بتونه موجود در بازار می باشد. این نوع بتونه شل تر از بتونه معمولی می باشد و برای استفاده از آن باید آنرا به صورت یک تکه با استفاده از تیغه و کاردک مخصوص بر روی سطح دیوار کشید. نکته پایانی اینکه بهترین نتیجه زمانی رخ میدهد که از روغن الف برای زیر کار استفاده شود.

گروه ساختمانی چنار برای انجام پروژه های خود بهترین و حرفه ای ترین  پرسنل را گرد آوری نموده است که به کار خود کاملا مسلط هستند و همچنین تنها ابزارآلات و موادی را مورد استفاده قرار میدهند از نوع درجه یک و مرغوب هستند. همین موضوع باعث شده تا رنگ آمیزی به بهترین شکل ممکن و نحو احسن انجام شود و مشتری نیز رضایت کاملی از رنگ آمیزی داشته باشد.

نقاشی ساختمان در انقلاب | 09194689931
کلیک کنید

پوشش های زیادی تا کنون برای دیوارها و همچنین سقف ابداع و معرفی شده اند که برخی از این پوشش ها به دلایلی جزو محبوب ترین پوشش ها قرار گرفته اند و همچنین از تعرفه و قیمت های مناسبی نیز برخوردار هستند. نقاشی ساختمان در هفت تیر یکی از این پوشش ها میباشد که جزو قدیمی ترین ها نیز محسوب میگردد. نقاشی ساختمان در هفت تیر به دو نوع مختلف تقسیم بندی میشود ک یک نوع رنگ پلاستیک و دیگری  رنگ روغنی میباشد. نقاشی ساختمان در هفت تیر رنگ روغنی به دلیل مزیت های زیادی که ایجاد میکند جزو رنگ آمیزی های پر کاربرد محسوب میشود. نقاشی ساختمان در هفت تیر رنگ روغنی از بهترین رنگ ها برای فضای داخلی منازل است و ویژگی های زیادی را نیز بوجود می آورد که میتوان به مهمترین این ویژگی ها یعنی ایجاد جلوه مراتب زیباتر از رنگ های پلاستیکی اشاره نمود. نقاشی ساختمان در هفت تیر رنگ روغنی بعد از اتمام کار بسیار شفاف و سیقلی میشوند و نور را نیز منعکس میکنند که این موضوع باعث میشود تا جلوه بسیار زیبایی را ایجاد کنند.

نقاشی ساختمان در هفت تیر رنگ روغنی از رنگ های با قابلیت تمیز شوندگی بالا

کثیف و چرک الود شدن سطوح امری اجتناب ناپذیر است و دیر یا زود سطح کثیف خواهد شد که از این رو باید از پوشش هایی استفاده شود که از قابلیت تمیز شوندگی خوبی برخوردار باشد. نقاشی ساختمان در هفت تیر رنگ روغنی این امکان را ایجاد میکند تا سطح بعد از اتمام نقاشی به خوبی تمیز شود. برای تمیز کردن رنگ های روغنی نیازی به مواد خاصی وجود ندارد و تنها توسط مواد شوینده معمولی و دستمال میتوانید سطح را بخوبی از هر گونه آلودگی تمیز کنید. از نقاشی ساختمان در هفت تیر رنگ روغنی میتوان برای منازل و مکان های پر رفت و آمد به راحتی استفاده نمود زیرا در کنار زیبایی بسیار زیادی که دارد به راحتی نیز تمیز میشود. همچنین هر اندازه که رنگ روغنی را تمیز کنید به هیچ وجه از کیفیت آن کاسته نخواهد شد و با کیفیت باقی میماند.

بهترین نقاشی ساختمان در ساری از نظر مردم عزیز این منطقه 09194689931
کلیک کنید

نقاشی ساختمان در هفت تیر بارنگ روغنی براق و نیمه براق

رنگ های روغنی تنها در یک نوع نیستند و به دو نوع مختلف تقسیم بندی میشوند که یک نوع آن رنگ روغنی براق و نوع دیگر رنگ روغنی نیمه براق است. رنگ های روغنی نیمه براق و براق از لحاظ کیفیت با یکدیگر تفاوتی ندارند و بر اساس سلیقه خود میتوانید رنگ مناسب را انتخاب نمایید. البته هر چند نقاشی ساختمان در هفت تیر رنگ روغنی با رنگ های براق میتواند زیبایی دو چندانی را ایجاد کند اما در هر فضایی استفاده از این نوع رنگ جوابگو نیست و نمیتواند جلوه ظاهری زیبایی را ایجاد کند. در فضاهای بزرگ به طور مثال یک دیوار با طول و عرض زیاد بهتر است از رنگ های روغنی نیمه براق استفاده شود زیرا رنگ های روغنی کاملا براق ایرادات موجود در دیوار را بخوبی نمایان میکنند که در نتیجه جلوه بدی نیز ایجاد خواهد شد اما با استفاده از رنگ های نیکه براق این چنین مشکلی ایجاد نخواهد شد و ایرادات موجود در سطح نیز پنهان باقی خواهد ماند. حتی برای دیوارهایی که ایرادات زیادی دارند نیز از رنگ های روغنی مات نیز استفاده میشود که عیوب کمتری را نمایان میکنند  و از طرفی قابل شستشو نیز هستند.

قیمت نقاشی ساختمان در هفت تیر رنگ روغنی

قیمت نقاشی ساختمان در هفت تیر رنگ روغنی نیز مانند دیگر رنگ آمیزی های ساختمانی به نوع رنگی که مورد استفاده قرار میگیرد بستگی دارد و هر چه رنگ مرغوب تر باشد در نتیجه قیمت آن نیز افزایش خواهد یافت. البته قیمت نقاشی ساختمان در هفت تیر رنگ روغنی از قیمت رنگ پلاستیک بیشتر است اما دلیلی بر عدم استفاده از آن وجود ندارد و نمیتوان در فضایی از رنگ های  پلاستیکی استفاده نمود زیرا معایبی از قبیل عدم شستشو نیز برخوردار هستند.

آموزش نقاشی ساختمان در هفت تیر با رنگ روغن

برای این که قیمت اجرای رنگ روغن ارزان تر انجام شود. و بتوانیم کیفیت و ماندگاری رنگ را بالا ببریم بهتر از یک سری اصول در نقاشی ساختمان در هفت تیر با رنگ روغن را رعایت کنیم. اول از همه رنگ مورد نظر را انتخاب می کنیم. فرایند انتخاب رنگ به نسبت پیچیده و تقریبا کار سختی می باشد. چه بسا که بسیار از افراد بعد از انتخاب و اجرای رنگ بسیار دلسرد شده و احساس ناخوشایندی را خواهند داشت. پس بهترین کار در انتخاب رنگ جهت نقاشی ساختمان در هفت تیر استفاده از اصول روانشناسی رنگ و رعایت آن می باشد.

راهنمای انتخاب نقاشی ساختمان در شهریار به مدیریت : 09194689931
کلیک کنید

معمولا در ایران از رنگ های سفید , آبی , طوسی , استخوانی بیشترین استفاده را می شود. اما به تدریج و گرایش افراد به رنگ های خاص تری تغییر کرده است. رنگ هایی که جدید و مدرن تر می باشند عبارت اند از صورتی , زرد , قرمز , زردچوبه ای , نارنجی و … . اما معمولا از ترکیب چند رنگ در خانه یا آپارتمان ها استفاده می شود. در کل انتخاب رنگ از این جهت که در احساسات و روح و روان ما تاثیر گذار است بهتر است که در انتخاب رنگ دقت کنیم.

بعد از انتخاب رنگ باید مکان مورد نظر را آماده کنید به این صورت که وسایل موجود در اتاق یا خانه را جمع می کنید. درب و پنجره ها را در صورت امکان باز کنید به دلیل ماندگاری و مضر بودن بوی بد آن بهتر است ابتدا این کار را انجام دهید. سپس قسمت هایی از دیوار یا سقف که دارای گرد و خاک هستند را به صورت کامل پاک می کنید. و اگر سطح دارای لکه است. آن را برطرف کنید. اگر بخشی از دیوار کنده شده و یا شامل تو رفتی است توسط گچ و کارد آن را تمیز و یکدست کنید.

دستورالعمل اجرای رنگ

سپس رنگ روغن را در ظرف ریخته و طبق دستورالعمل به اندازه مورد نیاز به آن تینر اضافه شود. و خوب هم بزنید تا رنگ کاملا با تینر مخلوط و روان شود. سپس قلم یا غلطک به رنگ ورغن آغشته کرده و از بالا به پایین به روی دیوار یا سقف بکشید. ( دیوار های اتاق بهتر است با رنگ پلاستیک رنگ شوند. برای آشپزخانه یا برای اتاق کودک کوچکتان که نگران کثیف شدن آن هستید و در صورت لزوم می خواهید سریع پاک شود و همیشه تمیز نگه داشته شود می توانید از این رنگ استفاده کنید. ) نکته ی حائز اهمیت در این مرحله از رنگ کاری این است که اگر بخواهید دیوار و سقف را رنگ بزنید. بهتر است اول توسط غلطک های دسته دار بلند رنگ آمیزی را از سقف شروع کنید. تا نیاز به نردبان و چهارپایه نداشته باشید.

مزایای رنگ روغن

۱- به عنوان عایق بسیار خوبی جهت جلوگیری از زنگ زدگی و خوردگی انواع سطوحی چوبی و آهنی , فلزی جهت نرده , چارچوب فلزی کاربرد دارد

بهترین نقاشی ساختمان در امیرآباد با گروه چنار : 09194689931
کلیک کنید

۲- به صورت ۱۰۰% قابل شستشو می باشد که از این نظر مورد محبوبیت بسیاری قرار گرفته است.

۳- پوشش دهی بسیار بالا

۴- رنگ آمیزی به صورت روان و راحت

۵- مصرف رنگ کمتر برای هر مترمربع

انواع رنگ روغنی ساختمان

۱- رنگ روغنی براق ( از خصوصیات این نوع رنگ به قابل شستشو و مقاومت بیشتر در برابر آب , انعکاس نور و روشن تر نشان دادن محیط. )

۲- رنگ روغنی مات ( بوی نامطبوع بیشتر اما از خصوصیت بارز آن می توان به پوشش دهی موج های سطح اشاره کرد )

۳- رنگ روغنی مات و براق ( ترکیبی از دو خصوصیت بالا به صورت درصدی را نیز شامل می شود )

معایب رنگ روغنی

1-چون در آن از حلال شیمیایی و نفتی استفاده می شود دارای بوی نامطبوع است.

۲- بوی بد تا مدت ها در محیط ماندگار است ( حدود ۲ هتفه تا ۱ ماه ).

۳- برای سلامت انسان و محیط زیست مضر است به دلیل این که مواد تشکیل دهنده آن سمی هستند.

۴- مدت زمان زیادی نیاز است تا کاملا خشک شود و اگر محیط سرد باشد این زمان نیز بیشتر می شود. در نتیجه اجرای آن طولانی می باشد.

۵- به زیرسازی و بتونه کاری مناسب نیاز دارد چون خوده رنگ دارای بافت نیست عیب و ایرادات سطح زیر کار را نمایش می دهد.

طراحی سایت در تبریز

انواع رنگ روغنی ساختمان

۱- رنگ روغنی براق ( از خصوصیات این نوع رنگ به قابل شستشو و مقاومت بیشتر در برابر آب , انعکاس نور و روشن تر نشان دادن محیط. )

۲- رنگ روغنی مات ( بوی نامطبوع بیشتر اما از خصوصیت بارز آن می توان به پوشش دهی موج های سطح اشاره کرد )

۳- رنگ روغنی مات و براق ( ترکیبی از دو خصوصیت بالا به صورت درصدی را نیز شامل می شود )

قیمت نقاشی ساختمان در هفت تیر با رنگ روغن

در قیمت نقاشی ساختمان در هفت تیر با رنگ روغن مواردی مانند هزینه زیرسازی سقف یا دیوار , مساحت سطح مورد نظر نیز تاثیر گذار هستند. اما تعرفه قیمت در نقاشی با رنگ روغن به این صورت است که هر کیلو رنگ روغن ۴ متر مربع رو پوشش می دهد. که این قیمت بسته به روغن زیر کار و بتونه کاری و سمباده متغیر می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonجهت مشاوره رایگان کلیک کنید